srijeda, 8. travnja 2009.

Naše Mjere

Iz svega što smo ranije spomenuli evidentno je da smo mi učenici jedini koji će snositi posljedice ukoliko se ubrzo ne poduzme nešto što će riješiti ovaj problem.Naravno,to „nešto“ trebalo bi biti poduzeto od strane naše Vlade i Ministarstva obrazovanja,ali obzirom da su oni zaokupljeni nekim očigledno bitnim stvarima nego što je to školstvo mi smo odlučili problem preuzeti u svoje ruke te dati par savjeta i mjera kojim bi mogli riješiti ovaj problem a ako ništa onda barem potpomoći njegovo rješavanje.Tako da,prva koja je se našla na našoj listi mjera jeste povećanje profesorskih plata,koje su prema našem mišljenju mizerne i niske.Novac je,iako mi to ponekad ne želimo priznati,ono što ljudima predstavlja motivaciju,a u ovom slučaju bila bi to motivacija za bolji i kvalitetniji rad. Druga mjera je organizacija seminara na kojima bi profesori dobijali svu potrebnu edukaciju za primjenu zabavnijih i inovativnijih metoda u nastavi,jer je i Karl Marks još davno rekao:“I odgajatelj sam treba biti odgojen ,da bi nekoga odgajao“. Naravno sve ovo bi trebalo biti popraćeno kako nabavkom adekvatne opreme tako i smanjenjem broja učenika u razredima čime bi sve poduzete mjere postigle najbolji efekat.Smatramo da je također neophodno sastaviti kodeks ponašanja i za učenike i za profesore jer je očigledno da se u našim školama,slikovito rečeno,više ne zna ni ko pije ni ko plaća.Kodeks kao i pravilnik o ocjenjivanju trebao bi se nalaziti u zbornici i svakoj učionici.Mnogo korisno bi bilo kada bi svaka škola imala svoju web stranicu gdje bi se svi zainteresovani mogli registrirati i tamo pronaći sve potrebne informacije o školi i nastavnim aktivnostima.Tamo bi se također mogli pronaći i informacije o svim profesorima i predmetima koje predaju te informacije o mogućem nastavku školovanja fotogalerije i mnoge druge zanimljivosti.Jako bitan dio ove stranice bi bile anonimne ankete koje bi se ticale profesora i njihovog rada te forum na kojem učenici,njihovi roditelji i profesori mogli kreirati ali i učestvovati u otvorenim diskusijama i tako slobodno i bez ikakvog straha izraziti svoje mišljenje.Naravno,sve ovo što smo naveli ne bi moglo normalno funkcionisati bez učestalih posjeta i kontrole školskih ustanova od strane stručnih lica i nadležnih institucija ali i to predstavlja problematično područje u našem obrazovanju.

Nema komentara:

Objavi komentar